Saturday 1 October 2011

...........BiLa hAty dAh sAyAnG.........

Assalamulaikum wbt…..sihat..??? ^___^
Bila hati sudah sayang..aku jadi gila bayang…ahahahhahahaa..

Bila hati dah sayang….suma jadi elok…
…..yang salah pown dah dimaafkan…..
…..yang marah pown jadi cool….
ahahahahahahahhaa…..

Biasa la kan..manusia…sekeras2 kerak nasi…kalau letak air pown  lembut jugak…huhu..
lama2 kita marah pown…mesti akan kurang…and sebab sayang tuh la marah dalam hati cepat berkurang (berdasar
kan pengalaman)eheheeee

benda2 macam nie…mesti selalu dikaitkan dengan kaum hawa
@ gurlz @ perempuan….maybe memang betul kot…no coment (saja tiru statement ct)eheheee..
orang kata kan (saya tak terlibat k)…hati perempuan la senang nak redakan…senang nak diputarbelitkan…sebab tuh la orang kata (bukan saya jugak k)…perempuan nie lemah..especially kaum adam yang bernama lelaki suka nak mainkan and sakitkan hati kaum hawa…sejauh mana statement nie betul ka tak…saya x tahu la…selalu orang ramai cakap macam nie la…huhuhu…ok2..nanti fwe2 saya kaji erk..eheheee..

bila hati sudah sayang…..
yang salah jadi btul…
yang jahat jadi baek…
yang sakit jadi sihat…
yang luka jadi sembuh….
yang sedih jadi hepy…
yang hepy jadi bahagia…
yang bahagia jadi lebih3 and sangat3 bahagia… ^____^

p/s ….kalau kita nak sayang orang tuh sangat3 tak salah..tapi kena + harus + wajib la engat..jangan sesekali menyayangi seseorang terlalu mendalam n lebih dari sayangkan diri sendiri…coz..dengan perkataan sayang nie la...anythink can happen…(fikir2 kn lah u olls)…. T___T

2 comments:

  1. dan jangan dok setia sangat :)
    btw aku ska tulisan neh :p

    ReplyDelete
  2. ahahahhaha...x setia pown la...hehehe..
    akhirnyaa....da jgk yg ank suka...hui9

    ReplyDelete