Monday 13 February 2012

SAYA TAK PERCAYA..!!!!!

ASSALAMUALAIKUM WBT….

Wahhh..!!! Saya tak percaya la…rupa2 nya dh masok sem4..hahh..??!! Wow..!! Rasa macam baru saja start study..huhu. Lebih kurang setahun setengah saja lagi saya dh nk habis study..then masing2 bawa haluan sendiri and kejar cita2 sendiri.. (macam ta sabar pulak)

Today is my first week..hari nie pun just ada dua class. Mr n mrs assignment pun akan akan datang la..wink9. Alah..sekarang saja nak busy2 dengan semua nie..bila dah habis study..tak ada dh la assignment, quiz, test n mcm2 lagi nie..hihihihihihi (ayat tuk sedapkan hati)

Nanti bila dh habis study, masing2 balik kampong carik kerja dekat tempat sendiri, mesti rindu kn suasana dekat kolej apatah lagi suasana dekat hostel n rumah sewa nie..agagagagaaa…rasa macam tak nak pulak berpisah dengan mereka2 ini…

*bie *biha *niza *fura *adi *cika *cima *kak nad *along *abe *safuan
*fairos *azni *ruby *aida *nurul *asmah

And ramai lagi..tak tersebut nama mereka2 yg ada dekat sini..huhuhu

So, sekarang ni kena la hargai saat2 manis and kenangan2 manis kn..? Dh sah2 semua nie tak akan patah balik..aduuhhh..tp kalau jadi doraemon kan best..boleh patah balik semua2 yang dh berkaku..huk9

Bila dh masok sem baru..azam pun mau la yg baru2..sebenarnya banyak azam saya this sem..tp tak tahu la menjadi ka tak..eheheee (selalu tak menjadi pun..tp ok ja)

Yang pasti saya mesti study betul2 sekarang..and saya dh betul2 lupakan semua benda2 yang buat saya  benci sangat yang lepas2..lagi pun sem nie harap sangat tak akan terlibat dh dalam masalah bercintan cintun nie..HELLO..!! MY NAME IS SINGLE..ahahahahaa. So  boleh la concentrate to study..

Chaiyok3 gurlz..!!! GUD LUCK..!!!!

No comments:

Post a Comment