Thursday 8 March 2012

saYa bAru nAk jAwaB sOKLaN kAwAn sAyA... ^__^

assalamualaikum wbt....

actually..soklan nie kawan saya bagi dh lama..tapi hari nie baru saya perasaan..sowey nanad :)

1.makanan Western or Eastern?

of cos la bkn western..ahahaha..nama pown lidah melayu kan..mesti nak makan belacan, budu, cincaluk..ulam2..perrrgghhh..sodap tuh... :)


2.Dalam atau Luar negara??

of cos la...luar negara..nk g Uk...!!! ireland..!!! sume nk pergi..ahahahaaa..orang kata jaoh perjalanan luas pandangan...hihihihihi :)


3.Kawan atau Awek/balak??

of cos lh kawan..!!! kawan selalu nya kawan sejati..sntiasa ada dimana kita berada..bila2 masa kita perlukan.. :)

4.Hitam atau putih??
of cos lh itam...hihihi..boleh sembunyikan kegemokkan..hik9 :)

5.Rendah atau tinggi??
of cos lh rendah...aku kan agak rendah..hihihi..gpown kalo tinggi2 nanti tak elok pakai wedges or heel..heheheee :)

6.Abstrak atau geometri??
haa..nie..tak tahu la plak nak pilih yang mana...hurrmm..abstrak kot..why..??? sebab..baju kurung saya banyak corak abstrak (saja nk gtaw baju kita cantek)..hihihihi :)

7.KFC or McD??
of cos la..KFC..!! ahahaa..sebab..saya suka ayam..ayam mcd kureng sodap...x besh (diam2 sudeh ok) ^__^

8.Teddy bear or Kereta kontrol??
of cos la teddy bear..i'm a cutest n sweetest gurlz (terperasaan la pulak kn)..ahahaa..teddy bear kn cute..so untuk orang yang cute je la..hihihi :)

9.Celcom or Maxis??
alahh...napa tak ngn digi ka..umobile ka...aduuhh..dua2 nombot nie ak gna kot..tak tahu lah..konfius3..!!!!! :p

10.Super junior or MCR??
super junior la...i like k-pop okeyh...ahahahaa :)

11.Beg atau kasut??
nk dua2 boleh..? but i more prefer kasut kot..sebab kalo kuar saya jarang bawak beg..letak je dalam poket or tompang kawan2 punyer beg (sowey kawan2 kalo saya agak mngunakan anda)...heheee ^__^

Aduhhhh…fuhhh..!!!! ponat n penink nak jawab soklan2 nie ssemua..kn3..??? eheheeee…habis sudah… ^__^

No comments:

Post a Comment