Friday 1 June 2012

♥ saya dah jatuh cinta ♥


Asssalamualaikum..wbt..

Hidup saya..hak saya..cinta saya..

Saya sudah jatuh cinta..wahahaha J. Haa..u olls jangan salah paham okeyh..tambah2 to my cintahati..hehe. Fift bukan jatuh cinta to someone..tapi dekat klip lagu and tempat..hihihi J.

Last week kan..fift and dua orang member lagi pergi tengok wayang..even dah agak lapuk tapi fift nak story mory jugak kat u olls..eheee J. Ini kan belog fift so sukahati lah fift nak story apa kan..weekkk :p. Fift pergi tengok movie “Aku ada kau ada?”..best sangat2 movie nie..so sweet..tambah pulak dyorang shooting dekat Korea..wahhh..suka3..!!!

Fift dah lama berangan nak pergi Korea..dari zaman sekolahan lagi..biasa lah terpengaruh dengan drama korea..ehehe J. Tempat2 dyorang shooting movie nie..cantik sangat2..teringinnya..nak pergi..!!!! Jatuh cinta fift dengan tempat2 yang dyorang shooting nie..bila lah agak nya fift dapat merialisasikan impian dan angan2 fift nie.? Hurrrmmmm... L

Ahah..lagi satu..fift jatuh cinta dengan klip lagu beginilah caranya yang dalam movie tuh..tempat dya dah la romantic..tambah pulak yana and saheizy sam yang nyanyi..bertambah2 sweet gitu..ehehe. Bestnya kalau dapat pergi dengan orang2 tersayang kan..? J

Hurrmm..ok lah..cukup lah fift merapu meraban sikit..fift nak kasi chance kat u olls layan lagu nie..mesti u olls pun jatuh cinta kan.? Jatuh cinta tengok saheizy sam…sshhhhh.. J


 so sweettttt 

Aku tak bisa menyatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu

Aku percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang aku tahu
Kucuba yang terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku


P/s : sweet kan klip nie..sweet sangat2..nak macam tuh..eheee J. Movie nie best..tapi ending dya tak sweet lah..kena tukar tuh..hihihi J





4 comments: